For fler'

For fler' fagene er et nyt tiltag for familiemedlemmer og venner, som har lyst til at samles om musikken.

Fagene henvender sig til bedsteforældre med barnebarn, forældre med barn, eller venner/veninder, som har lyst til en musikalsk fælles oplevelse.
Man går til undervisning som "par" (eksempelvis som forælder og barn) og lærer sammen at spille på instrumenterne i selskab med andre "par". Fagene er både for dem, der har ingen eller lidt erfaring med instrumenterne.

Klaver for fler'
På 16 gange vil kurset sende deltagerne ind i klavermusikken, så alle kan lære noget grundlæggende om noder, akkorder og teori. Der vil blive rig mulighed for, at alle får spillet på klaveret. Der vil også blive lavet samspil med de andre på holdet. Deltagelse er både for dem der slet ikke har nogen erfaring med klaver, og for dem der har lidt erfaring med musik og klaverspil.

Husk at begge parter skal tilmeldes og notér gerne i kommentarfeltet hvem din makker er 😊

For alle hold gælder det at opstart er under forudsætning af at der er nok tilmeldte.

Opstart: Uge 34

Pris: 631,00 kr. Opkræves i 1 rate