Begyndersammenspil

Vi tilbyder tre forskellige former for begyndersammenspil:

Fag  Sted Tidspunkt  Lærer(e)
 Begyndersammenspil Basen lokale 38 (Vejen)  onsdag kl. 15:55 - 16:40

Stella Ørn

Begyndersammenspil Vejen
 Garden
 Basen lokale 37 (Vejen)  onsdag kl. 18.45 - 19:25 + 19:25 - 20:05 Eyal Pesach Weinberger
 Begynderstryg  Basen lokale 25 (Vejen)  tirsdag kl. 18:00 - 19:00   Taras Strakhotskyy

Begyndersammenspil (obligatorisk for nye elever)
Begyndersammenspil er for alle nye musikskoleelever, der starter til instrumental- eller sangundervisning i musikskolen (gælder også for dig, som går til Musikalsk Grundskole og/eller Værksted)

Til begyndersammenspil oplever vi fællesskabet i musikken og lærer det grundlæggende om sammenspil, mens vi hygger os sammen.
Det er gratis at gå til begyndersammenspil, og man bliver automatisk meldt til, når man starter til instrumental- eller sangundervisning.

Man kan dog afmelde sig holdet ved at skrive en e-mail til kontoret (musikskolen@vejen.dk).

Rotationssammenspil for begyndere

For dig, som er i tvivl om hvilket soloinstrument, du gerne vil gå til.
Dette tilbud henvender sig til elever fra 4. klasse og opefter, som ikke har haft undervisning i musik før, eller er for unge til at starte på et bestemt instrument.

Måske har du gået til Musikalsk Værksted og er i tvivl om hvilket instrument, du skal spille i fremtiden.
I undervisningen vil der sættes fokus på musikkens grundlæggende elementer, såsom puls, rytmik, melodik og form.
Eleverne vil samtidigt blive introduceret for forskellige instrumenter, som de vil spille på i løbet af året: klaver/keyboard, trommer/percussion, el-bas, el-guitar og sang.
Når eleven får uddelt et instrument, vil han/hun ikke spille samme instrument hele sæsonen, men vil få mulighed for at udforske andre instrumenter samt dele glæden ved musikken med resten af holdet.

Sammenspil er netop derfor så vigtig en del i det at spille musik, fordi man deler og skaber musikken sammen med andre.

Strygersammenspil

Begynderstrygere tilbydes sammenspil, hvor der tages hensyn til elevernes individuelle niveau.