Klassisk sammenspil

Vi tilbyder fem slags klassisk sammenspil:

Fag  Sted  Tidspunkt  Lærer
 Guitarsammenspil Askov-Malt Skole  tirsdag kl. 16.40 - 17.25 Jacob Harsbo
 Tværfløjtesammenspil  Vejen (Basen)  mandag kl. 20.00 - 20.45 Oleksandr Kolosii
 Messingsammenspil Vejen (Basen)  tirsdag kl. 17:05 - 17.50  Eyal Pesach Weinberger
 Klassisk sammenspil (The Mix)  Vejen (Basen)  onsdag kl. 17.00 - 18.00 Stella Ørn
 Begynderstryg  Vejen (Basen)  tirsdag kl. 18:00 - 19:00 Taras Strakhotskyy

Generelt om sammenspilstilbud i Vejen Musikskole:

Når man spiller og synger sammen med andre, oplever man, hvor sjovt det er at være fælles om musikken. Det er netop i sammenspillet, man får brugt det, man lærer i undervisningstimerne. Derfor opfordrer vi dig til at deltage i en eller anden form for sammenspil eller kor. Sammenspilstilbuddene er gratis for elever, der i forvejen modtager instrumental-/vokalundervisning i musikskolen.

Før du tilmelder sig sammenspil, er det en rigtig god ide først at tale med din solofagslærer, som kan hjælpe dig med at vurdere, hvilket hold du skal gå på, og om du er klar til at spille sammen med andre.

Musikskolen anbefaler, at du minimum har gået til solofagsundervisning i et år, og at du af din solofags lærer har fået en anbefaling om, at du er klar til at gå til sammenspil.

UnOS - Ungdomsorkester Sydjylland

UnOS er et nyt symfoniorkester for stryger-, blæser og slagtøjselever i alderen 10-20 år fra musik- og kulturskolerne i Syd- og Sønderjylland.

Her vil du få mulighed for at opleve det store symfoniske repertoire og blive en del af et stærkt fællesskab med andre klassiske elever.

Orkesteret arbejder med projekter, hvor man mødes til fire årlige orkesterweekender med overnatning, som til slut munder ud koncerter.

Et stærkt tilbud til dig, som er sulten på endnu mere klassisk musik.

Hvis det lyder som noget for dig, så tilmeld dig her.

Se video fra UnOS' generalprøve i decemeber 2022 her.