Arrangement:

Rytmisk sammenspil

Beskrivelse:

Vi tilbyder undervisning i forskellige rytmiske genrer. Instrumenterne her er el-bas, trommer, el-guitar evt. keyboard/klaver samt sangere og blæsere. Tilbydes i Vejen, Rødding samt Brørup.

Opstart: Uge 37

Pris: 457 kr. (gratis for instrumental- og solosangelever)

Slagtøj-marimbagruppe

Tilbud til elever, som spiller slagtøj samt bas og klaver/keyboard. Der indgår instrumenter fra hele slagtøjsfamilen, og der spilles musik i alle genrer fra latinamerikanske rytmer til rock og klassisk. Tilbydes på Basen i Vejen.

Oprettes ved min. 7 tilmeldte.

Generelt om sammenspilstilbud i Vejen Musikskole:

Når man spiller og synger sammen med andre, oplever man, hvor sjovt det er at være fælles om musikken. Det er netop i sammenspillet, man får brugt det, man lærer i undervisningstimerne. Derfor opfordrer vi dig til at deltage i en eller anden form for sammenspil eller kor. Sammenspilstilbuddene er gratis for elever, der i forvejen modtager instrumental-/vokalundervisning i musikskolen.

Før du tilmelder sig sammenspil, er det en rigtig god ide først at tale med din solofagslærer, som kan hjælpe dig med at vurdere, hvilket hold du skal gå på, og om du er klar til at spille sammen med andre.

Musikskolen anbefaler, at du minimum har gået til solofagsundervisning i et år, og at du af din solofags lærer har fået en anbefaling om, at du er klar til at gå til sammenspil.

1. Antal undervisningsgange:
  2. Lektionslængde:
    60 min.
Tilmeld link - conditional:
Fakta:

Underviser: