Blokfløjte

Fra 2. klasse.

Solo- eller holdundervisning.

Blokfløjten er et rigtig godt begynderinstrument for alle, der vil lære at spille. Den er billig, nem at transportere, og man kan hurtigt lære melodier og spille sammen med andre.

På den måde har man i en tidlig alder trænet melodi, rytme, nodelæsning og sammenspil som er ens, uanset om man vil fortsætte på blokfløjte eller skifte til et andet instrument efter et par år.

For viderekomne elever er der mulighed for at spille på alt-, tenor- og basfløjter.

Opstart: Uge 34

Pris:
4.256 kr. Solo, 25 min. - Opkræves i 10 rater
2.558 kr. 1 elev (tilbuddet hedder stadig "Hold med 2-3 elever"), 15 min. - Opkræves i 10 rater
2.558 kr. 2 elever på hold, 30 min. - Opkræves i 10 rater (forudsætter at underviseren har elever der kan sammensættes ift. niveau)
2.558 kr. 3 elever på hold, 45 min. - Opkræves i 10 rater (forudsætter at underviseren har elever der kan sammensættes ift. niveau)

1. Antal undervisningsgange:
  2. Lektionslængde:
    25 min. (solo), 2 på hold (30 min.) og 3 på hold (45 min.)

Underviser

Stella Ørn