Elever

Musikalsk udvikling

Kort tekst:
Talentlinjen satte fart i min musikalske udvikling. Ved at være en del af talentlinjeholdet, har vi kunne motivere hinanden, dele ideer og ‘bruge hinanden’ ved at spille på kryds og tværs.
Person:
- Kamilla Kurasz Madsen, elev på Musikalsk Grundkursus (MGK) i Esbjerg.

Vigtigt sprængbræt

Kort tekst:
Når jeg tænker tilbage har tiden på talentlinjen haft stor betydning for den, jeg er i dag. Talentlinjen viste sig også at være et vigtigt springbræt for min musikalske karriere, og i dag er jeg kandidatstuderende på Det Jyske Musikkonservatorium.
- Christian Aagaard Trier, bassist

Venner for livet

Kort tekst:
På talentlinjen fik jeg ikke kun venner, men også musikerkollegaer for livet, samt yderst kvalificeret undervisning fra dygtige og passionerede lærere. Jeg spiller stadig i band sammen med dem, jeg gik på Talentlinjen med.
- Thilde Dam, studerende på Det Jyske Musikkonservatorium
Overskrift:

Tilbage hvor det hele startede

Kort tekst:
Det betød rigtig meget for mig at gå på talentlinjen, fordi det skærpede min forståelse af musik, og gjorde mig klar til MGK. Efter MGK tog jeg på musikkonservatoriet og er nu tilbage, hvor det hele startede, som musiklærer på Vejen Musikskole.
- Dragana Budes, konservatorieuddannet og musiklærer på Vejen Musikskole